20 March, 2010

Iklan: Presents Waffles & Ice Desserts

Pemanasan global mengancam seluruh dunia?
Cuaca terik bahang punca anda tak tentu hala?
Badan hangat berpeluh sentiasa buat rasa tidak selesa?
Mak marah pasang air-cond lama-lama?
Sukar mencari parking di kota raya?

Jika anda mengalami simptom-simpton seperti diatas, saya syorkan anda singgah ke alamat berikut.

Presents Waffles & Ice Desserts
1089 Uptown Hawkers
Damansara Utama
47400 Selangor
Tues - Thurs:
12:00 pm - 3:00 pm
6:00 pm - 1:00 am
Fri - Sun:
6:00 pm - 1:00 am


+ kalau tambah ice-cream mesti lagi power

Presents is your solution for waffle & ice cravings! Now in Uptown! 1089 Uptown Hawkers Damansara Utama. From crispy waffles to yogurt ice cream waffles, we promise you warm and delicious waffles that will satisfy your "waffle-hungry" and ice-desserts that will cool off your hot sunny day!

dipetik dari & maklumat lanjut boleh didapati di
http://presentswafflesicedesserts.blogspot.com/


+ menu aneka macam rupa, warna dan rasa.

Untuk makluman kedai ni kawan lama kenal dari waktu sekolah yang punya. Walaupun kawan, percayalah tiada unsur bias bila saya kata ianya memang sedap, segar, sihat, segera & selamat (haha, adaptasi 5s dari Jepun). Untuk layanan & harga istimewa, sebut nama saya 3 kali sebelum order. Sebutan biar jelas dan terang agar lebih mujarab (yang ni tak perlu percaya sangat tapi jika betul berjaya beritahu saya).


+ err, bukan saya mintak letak ice-cream ke tadi?
Imran Syafik
chocolate banana ice-cream waffle satu. coklat rice lebih sikit

No comments: