22 September, 2010

Kesudahan Cerita di Teater Mimpi

Bagi membuktikan saya bukanlah penyokong bola sepak jenis yang bias, sore losers dan tidak boleh menerima kelemahan pasukan sendiri, entri ini ditulis dengan penuh keikhlasan. Lambat ditulis setelah 3 hari berkabung.

Sampai di rumah dari perjalanan agak jauh tepat-tepat waktu separuh masa. Ketika itu keputusan Tuan rumah 1 - Pasukan bertandang 0. Memang sudah jangka pasti akan kena. Semenjak Roy ambil alih, harapan kami diperbaharui. Tetapi masih awal untuk meletakkan harapan terlalu tinggi.

(source: www.liverpoolfc.tv)

Kepada penyokong kelab syaiton nirrajim merah, tahniah & syabas atas kemenangan atas. Teruskan teriak sorak gembira anda berjaya mengalahkan pasukan tangga ke-7 semester lepas. Teruskanlah membeli jersey pasukan bangau merah untuk dibuat alas kencing lagi. Sila sila, its your bragging rights..

Berba Berba, kau memang kacak pada hari itu. Semakin bertambah kacak selepas setiap kali jaringan. Setelah tamat perlawanan, percayalah bahawa peminat kau bertambah 3 kali lipat berganda. Sepakan overhead kau memang mengancam. Kini kau memang mimpi ngeri kepada semua pemain pertahanan seluruh dunia. Jangan lupa mintak bonus lebih hujung tahun ini.

Stevie G, tak usahlah kau bersedih. Kami tahu kau telah cuba sedaya upaya. Teruskan usaha kuat membara itu semoga kita akan balas apabila di Anfield kelak. Jaringan dari sepakan percuma tu memang kemas. Sebagai saguhati penenang jiwa yang lara, ingatlah bahawa sekurang-kurangnya ahli pasukan kita tiada seorang pun yang ditangkap berkhalwat. Oh silap, masih belum ditangkap berkhalwat setakat ini maskud saya.

(pertandingan isikan belon percakapan, hadiah utama, satu paket kopi kapal api )
(source: www.soccernet.com)


Dalam berita yang lain, ulasan lanjut paskan bola bersatu teguh pada minggu ke-5..

(fantasy.premierleague.com: minggu ke-5)

Weekly points: 55
Total points: 254
Watchlist: Berbatov, Bale

Pasukan bola bersatu teguh kini bermuka baru setelah menggunakan wildcard. Sedang mempertimbang untuk menukar nama pasukan dari 'bersatu teguh' kepada 'beralih arah'.

imran syafik
harap diri tidak menjadi lalang

No comments: